Haha otursdrabbad vecka asså!

Min dator har nu kraschat. tror jag.. skitkul. Det går inte att komma in på den. Otur hela den här veckan. Men får hoppas de två närsmta veckorna blir bättre :) 3 födelsedagar att fira. Eller 2 st är bombäkra. Hur det blir med den tredje får vi se. Min katt Tristan fyller 1 den 21 mars, en polare den 26 mars och mamma den 28 mars :)

Till middag blir det tjälknöl och potatisgratäng. Mums säger jag bara!

Efter middagen bär det av till några bekanta och jobba kväll/natt på deras företag. Sedan blir det lugnt igen!

Kommer inte skriva några blogginlägg fören jag fått min dator fixad eftersom pappa är så orolig att hans dator kommer få virus. Han har nämligen inget virusskydd på den. Och det fattar jag inte. Men han är inte klok. Det har han aldrig varit. Min syster har dock två datorer men lär ju inte få låna en av hennes inte. Hon kan vara ganska självisk..