Jag vet

Jag vet att jag är hut tråkig som helst. Men jag ska komma igång! Jag behöver först och främst köpa nya laddningssladd till min dator. Lånar min syster's som hon kommer vilja ha tillbaka när hon kommer hem.. Inte bra för mig.

Sen gör gipset att jag inte kan ta massa kort och då tycker jag det är tråkigt att blogga. Bilder är viktigt på min blogg.

Men kommer börja iallafall. Måste ju kämpa. Får ta kort på lätta saker. Inga konstiga vinklar och så! Men då vet ni vad som händer.

Min header ser vintrig ut, men ska hitta en bild som byter ut frostbilden. Hoppas det går att byta den :)

Tack ni trogna läsare som kommer in varje dag även om jag inte skrivit något. Kyss


Kommentarer
Postat av: Johanna

du är stark som kämpar på! hoppas det blir bra med operationen!

2012-05-29 @ 07:41:28
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: Erika - Mamma Till Tino & Gravid

Vi håller ut och väntar ;) hehe

Hoppas att allt går bra med benet/foten.

hur länge ska du ha gips nu?

kramar

2012-05-29 @ 09:11:02
URL: http://eeaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: