Hmm..

 
Men jag har tänkt på det ett tag. Och jag vet att man ska vara nöjd med hur man ser ut. Men om jag inte är nöjd, borde jag ju få ändra mitt utseende eller? Om jag vill gå ner några kilo för att jag känner mig mera bekväm i min kropp då borde jag få göra det.Om jag vill operera mig så borde jag få göra det. Först och främst är det min kropp och för det andra så vill jag känna mig bekväm i min egen kropp. Och det tycker jag ha jag rätt till. 

Och folk behöver inte oroa sig att jag får anorexia eftersom jag är kraftigt byggd så jag kan inte bli "mager" så det tycker inte jag att folk ska hänga upp sig på och så älskar jag mat förmycket. 

Och jag vill operera brösten, jag vill inte göra dem större. Jag vill bara ändra lite på dem. Och det tycker jag är okej. Då det faktiskt är MIN KROPP. 

Jag tycker folk ska acceptera mina beslut och jag orkar inte bry mig. 
 


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Gör det som känns bäst för dig :)

2013-01-13 @ 15:41:12
URL: http://eemma.se
Postat av: Rebecka/Bringtown

Snygg t-shirt

2013-05-01 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: