Wow!

Det var riktigt länge sedan man var här inne. Jag har verkligen ingen aning om hur min lust bara försvann. Men det har inte hänt så mycket den senaste tiden så inget som nog skulle intressera er ändå!
 
Jag har varit förkyld i över 5 veckor så till sist fick jag nog och gick till vårdcentralen och fick medicin. Och jag mår nu bättre. 500 kr fattigare. Men nu är jag äntligen frisk så yey! :)
 
Jag har börjat försöka träna lite, det går sådär. Men jag kör en 30 dagars utmaning. Jag fick verkligen träningsvärk. Trodde inte jag skulle vara så himla otränad. Men mina lår OMG. Jag kan inte gå ner på huk och jag kan inte gå ner i trappor. Det är hemskt. Men det betyder att mina muskler har fått arbeta lite. Så man ska se det från den lusa sidan. Men det är bara lår & ena skinkan som jag har träningsvärk i. Är inne på tredje dagen. 
 
Skulle börja springa också men vet inte hur min fot kommer reagera på det. Har redan ont i den av att ha gått runt i ett centrum i 5 timmar och jobbat. Så jag tror att jag börjar springa imorgon om fötterna är bra. 
 
Jag testade ett par jeans idag i storlek 40 och de kom upp till rumpan sen sa det stopp. Jag hade ingen aning om att jag hade blivit så stor. Har säkert storlek 44 just nu om jag ska vara ärlig. Iallafall i byxor. Men det ska ändras. Så jag ska följa utmaningen till punkt och prick i hopp om att mina lår blir lite mindre så jag faktiskt får på mig byxorna. Jag vill verkligen kunna gå in i en affär och tänka. Jag kan ha på mig allt, och det ser bra ut på mig, så vad vill jag köpa.