Update

Vad har hänt sen sist?
 
Fortfarande inget jobb men jag ska till arbetsförmedlingen på måndag och hoppas de kan hjälpa mig. Jag är trött på att bara vara hemma, jag vill känna att jag gör nytta och meningsfullt. Ekonomin är inget problem för mig, jag klarar mig på det jag får så när jag får jobb kommer det bara handla om att spara lite mer pengar. Jag är inte så mycket för att spendera pengar.
 
På onsdag ska jag till Stockholm, fixa mina ögon. Finns en tjej jag gått till i 2 år så vill verkligen inte byta då jag är så nöjd. Jag permanentar mina ögonfransar (De ligger neråt och ser fransarna när jag tittar) och sen så brukar jag färga dem svarta så det behövs inget smink. Brukar även vaxa ögonbrynen, de blir skitsnygga då!
 
- Körkortet. Ska börja övningsköra imorgon är det tänkt. Tränar en del på teorin och det känns bra men det är körningen jag behöver öva mest på. När jag bevisat att jag kan teorin så kommer J börja övningsköra med mig. Han har lovat så nu kan han inte dra sig ur.
 
Jag har troligen IBS och läkaren bad mig att utesluta allt som gör att jag får ont i magen, vilket är inprincip allt. Men får mest ont när jag får i mig tung mat, det vill säga kolhydrater ochg socker. Så imorgon börjar jag med LCHF. Jag lovade mig själv att jag inte skulle börja med den dieten när den kom men jag tror verkligen att det kommer hjälpa min mage. Jag känner mig hela tiden svullen och magen har alltid en obekväm känsla. Jag har alltid känt av min mage på det sättet och enda gången jag inte känt av den så är det när jag inte ätit. Men då har jag ont för att jag är hungrig. Så jag ger LCHF en chans, iallafall till jul.