Bloggrape!

Fin besök på bloggen idag!
- Och för alla er lite trögare människor som inte läser rubriken så förklarar jag nu för er,
att det inte är Becca som skriver utan hennes otroligt snygga och upptagna bästavän!


Ja jag har själv blogg men är inte så aktiv så därför skiter vi i att göra reklam för den.
Istället tänkte jag att eftersom jag är bästavän med Rebecca och har känt henne i 7 år.
Så ska ni få en liten beskrivning om henne fast.. från någon annans perspektiv!


Så låt oss börja såhär,
När jag lärde känna Rebecca så var hon (i mina ögon) världens minifjortis.
Sprang med tighta kläder för att visa upp sig och smink i överflöd.
En månad in i vår vänskap så slutade hon med smink och hon började mer och mer visa sig för den hon idag är.
En ytterstpratglad men ack så blyg liten tjej.
Vi hade jätteroligt, och under dessa sju år har vi endast bråkat en gång..
(Att bråket höll i ett bra jävla tag har inte med saken att göra..)
Idag är Rebecca lite mer av den här typen som sitter hemma och läser och jag måste nästan muta med henne ut.
Men varje gång jag lyckas övertala henne så vet jag att hon själv har jätteroligt!
Rebecca för mig har vuxit, både i sig själv och i världen, och det är något som gör mig stolt.


Vi har fortfarande sjukt roligt när vi är tillsammans, och på något vis så kompleterar hon mig.
Vi är bra på håll, men totalt bäst tillsammans och helt oslagbara!
Jag älskar dig gumman, idag och imorgon, glöm aldrig bort det!



Din Alex



Kommentarer
Postat av: Js

Svar; Ja allt är bara bra förutom att jag är riktigt trött. Hur är det med dig då? :)

2011-05-24 @ 19:28:32
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh - Foto, design, musik, film, humor & färg.

Ja allt är bra, sj? :)

2011-05-24 @ 20:28:01
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Emelie TD Nguyen

sv; jadå, hur är det själv? :)

2011-05-24 @ 21:06:09
URL: http://thuyduyen.blogg.se/
Postat av: A D E L I N A - Vinn bloggsvarsinbjudan!

sv: jodå det är toppen :) vill du ha bloggsvar? i sånna fall tycker jag att du ska anmäla dig till min tävling! kram

2011-05-24 @ 22:27:31
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: