Påväg hem ♡

Nu är jag äntligen påväg hem. Tåget var såklart försenat så kommer missa bussen. Alltid lika roligt. Men kommer väl hem tillslut.

Cyklar ju 6 km varje dag. Så träning får jag. När man säger 6 km låter det inte så mycket men det är mer än det låter och absolut jobbigare då man är otränad från vintern. Men snart kommer det bli en dans på rosor utan taggarna! :)

Imorgon slutar jag 14:00. Riktigt härligt. Funderar på att ha en fika med en fd polare och se om vi kan rädda vänskapen. Tveksamt men jag tänker ändå försöka så får vi se :)

Puss ♡


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har också börjat träna :)

2013-05-01 @ 18:55:30
Postat av: lollo

Jag vill börja träna men är för "ung" ...

2013-05-02 @ 20:27:18
URL: http://lolool.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: