Mina 5 katter!

Jag kan ärligt säga att jag inte är så bra på att fotografera och har ingen aning om hur man redigerar så på denna blogg får man alltid riktigt bilder. Kattungarna fyller även 12 veckor på onsdag! 
 
Först har vi en bild på pappa Tyson. Han fyller snart 2 år och är Norsk Skogskatt.
 
Sen kommer mamma Teddy. Som är 1 ½ år och är 50 % Norsk Skogskatt och 50 % Perser. 
 
Sen har vi äldsta kattungen. Minst till storlek. Hon heter Kiara. 
 
 
 
Sen har vi mellanbarnet Junior. En stor bjässe. 
 
 
Sen har vi yngsta och som är minst lik sina föräldrar. Anastasia (Annapanna) Den gråa! 
 
Och självklart blir det lite blandade bilder :) 
 
 
 
 
Så här brukar det se ut på kvällarna! 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Asså hur söta får dom va elleh???? <3333

Svar: Hahah :)
ackelina.webblogg.se

2014-02-15 @ 15:56:04
URL: http://klassic.blogg.se
Postat av: alexander

jättefina katter :) saknar min ängel tyvärr så fick vi lämna kvar den då när vi flyttade :(

2014-02-15 @ 19:37:52
URL: http://alexgus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: