16 november

En del har hänt sedan jag var här sist.
 
Jag har fått arbete. Jag började förra veckan (11/11) och det känns väldigt bra. Jag arbetar mellan 1 - 3 pass i veckan och det känns väldigt bra faktiskt. Mjukstarta lite, att gå från arbetssökande till heltid direkt hade säkert varit otroligt roligt men risken är att man går in i väggen och det vill jag verkligen inte.
 
Övningskör förfullt med min mor. Har bestämt att jag ska köra hemma och sedan ta en intensivkurs i vår. Det passar mig nog bäst.
 
Maten går fortfarande ganska dåligt. Dagen börjar bra men brukar oftast fuska till det på kvällarna. Jag vet, jag skäms. Men det känns ändå bra att jag dragit ner på kolhydraterna. Absolut inte lika mycket som tidigare.
 
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: