Tankar.

Jag vill göra en del förändringar i mitt liv. Vissa stora och vissa små.
 
Eget boende -  Jag skulle jättegärna flytta hemifrån igen. Bygga upp ett eget liv. En lägenhet som jag kan förvandla till mig. Min prägel på det. Gillar inredning men här hemma är det ingen ide med alla djur och trång utrymme och så men som sagt en viktig del.
 
Utbildning - Mina barnmorskedrömmar lever! Det kan jag lova. Men jag har gjort en liten planering att jag ska fixa fast jobb och eget boende innan jag läser ett ämne på komvux på distans. Sen söka in till högskolan och ha jobbat tills dess. Jag vet inte om den planen håller men det är något jag ska försöka med.
 
Fast jobb - Ja fast jobb är något jag jobbar på. Jag hoppas jag faktiskt får ett snart. Hoppet finns absolut. Så hittar jag ett jobb eller rättare sagt om ett jobb hittar mig. Så kommer en del av mitt liv bli bättre. Det ovanstånde blir lättare att ordna upp. 
 
Kärlek - Ja någon prince charming har man ju inte stött på än. Men jag är ju kräsen när det gäller killar. Men jag hoppas verkligen han finns därute någonstans. Det är bara att hålla ögonen öppna för att leta gör en bara besviken. 
 
Hälsan - Den jobbar jag verkligen på. Gick ner nästan 9 kg i höstas. Och hoppas på lite mera under våren. Beach 2013 absolut. Men det är mycket jobb. Nu ska jag börja träna för att få bort det sista. Tror det blir gymkort i februari faktiskt. Jag mår så mycket bättre när jag kan sätta på mig ett par jeans jag inte kunnat förut eller märker när en tröja är förstor. Sådana småsaker förgyller verkligen livet. 
 
Bloggen - Den behöver en rejäl makeover verkligen! Men jag vet inte vart jag ska börja riktigt. Vill ha hälsan först så jag kan bli fotograferad. Vill vara nöjd med mig själv först. Vill ha en elegant med wow header. Och ändra om lite småsaker. Jag vill att min blogg ska bli intressant och läsvärd. Då jag vet att den inte är så mycket för världen just nu. 
 
Vänner och familj har jag ju redan så det är inget jag vill förbättra! Och såklart har jag min älskade lilla tösabit Teddy. 
 


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

alltid roligt med förändringar :D hoppas du uppnår dom:)

2013-01-14 @ 14:36:19
URL: http://eemma.se/
Postat av: cajsa och beda

allt bra?

2013-01-15 @ 19:51:33
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Låter som fina mål :)

2013-01-19 @ 12:46:02
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: kaffehörnan

Håller tummarna för dig

2013-01-21 @ 15:00:41
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: