13 meter upp.

Min lilla Teddy blev uppjagad i ett träd runt 09:00 i måndags. Vi märkte på kvällen att hon hade varit borta hela dagen och då sprang jag runt och letade och hittade henne sedan 13 meter upp i trädet. Vi fixade en byggställning och en 9 meter lång stege, men hon klättrade inte ner. MIn tös är väldigt feg. Men jag är ändå tacksam att hon inte klättrade ner eftersom jag vet att hon inte kan klättra ner. Men de andra lyssnade inte men jag sov väldigt dåligt den natten. Max 2 timmar. På morgonen satt hon fortfarande kvar och snacka om att jag var glad över att hon inte hade ramlat ner. Min syster och pappa hämtade en skylift vi hyrde för att få ner henne. Det var ungefär 15:00 på tisdagen. Så hon var rejält hungrig och trött. Men nu mår hon bättre. Igår kväll kom hon och la sig i min säng, dock inte på min sida av sängen så jag tog henne och la henne vid min bröstkorg. Och man såg att hon verkligen njöt, spann gjorde hon också. HÖGT. Hon låg väl där en timme sen sprang hon iväg till "sitt" ställe som är fönsterkarmen i hallen.
 
 


Kommentarer
Postat av: missle

fin blogg!

2013-05-15 @ 15:50:58
URL: http://fames.se/missle
Postat av: Anonym

Ja katter e skojiga dom

2013-05-18 @ 14:57:18
URL: http://lyckoslanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: