Mosters hjärta

Mosters lilla hjärta. Det var länge sedan denna bild togs, Du har verkligen vuxit. Helt otroligt vad fort det går. Det känns som det var igår som din mamma ringde mig och berättade att hon var gravid. Jag minns det så väl. Jag var nere på Öland. Jag stod mellan huset och garaget. 
 
Du är det bästa som hänt din mamma. Det kan jag lova dig till 100 %. Jag saknar dig, jag måste träffa dig snart så du får gosa med din söta lilla moster :) Jag träffar dig inte ofta men jag älskar dig och din mamma. Föralltid <3 
 
 


Kommentarer
Postat av: Erika Enroth / Inredning - Mamma - Viktnedgång - Drömmar

Jisses så tiden går fort! =)

2013-09-27 @ 12:55:47
URL: http://erikaenroth.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: