Godnatt sötnosar!

Som rubriken säger.
Min helg har varit lugn och skön och  jag har verkligen vilat. Jag brukar jobba på söndagar men det blev inget idag med jag jobbar både lördag och söndag nästa helg istället. 
 
Jag jobbar måndag - fredag på förskola och söndagar som avlösare. 
 
Men jag känner att jag har inget spännande liv att skriva om därför blir det inte så mycket text. Jag har tystnadsplikt så jag kan inte prata om vad som händer på jobbet och när jag kommer hem brukar det vara att ta det lugnt och äta middag och sen sova. Så intressant är det inte. Men jag tänkte iallafall försöka göra bloggen intressant för er! 
 
Men nu sitter jag här nyduschad och känner hur ögonen går i kors så jag tänkte sova nu! Godnatt sötnosar så syns vi imorgon. Puss & Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: