Mycket som händer

Eller inte. Men jag fokuserar väldigt mycket på mitt jobb och verkligen prioriterat. Även om det känns som att jag prioriterar helt fel. Vikten är en stor oro för mig. Men även pengar. Jag vet att jag inte kan satsa på båda samtidigt. Jag har försökt så många gånger. Så antingen så fixar jag min hälsa eller så tjänar jag massa pengar. Visserligen har jag ju mitt jobb och får in pengar varje månad. Men jag vill såklart ha mera. Alla vill ha mera pengar. Det är mänskligt. 
 
Jag vill spara massvis med pengar. Jag vet inte riktigt vad jag ska använda dem till. Men jag har ett mål för detta år. (Skippade inte äta godis/börja träna) man misslyckas oftast ändå! Så tänkte att jag tar något jag faktiskt har en möjlighet att klara av. Jag tror att pengarna kommer gå till någon av dessa 3 förslag. Resa till typ Thailand, operation eller kanske istället för studielån då jag vill plugga vidare till barnmorska. Men jag vill inte ha ett studielån som hänger över mig. Lån är det värsta som finns och vill klara mig genom livet utan att ta lån. 
 
Men nu har jag fått ut lite ur mitt huvud och ska nu sova. Får vi se hur det går. Kommer nog in med massa bilder på kattungarna imorgon! Puss 


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, 3 augusti 2013 gick jag och gifte mig ^^ Det var awesome!!

2014-02-15 @ 11:45:17
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Lovisa

Åh, du har i alla fall ett jobb! Det skulle jag också vilja ha, hoppas på att jag får ett sommarjobb denna sommar. Cuz I need money haha :D

Jag har också lite problem med vad man vill hinna med att göra, som jag tolkade din text i alla fall. Just det med hälsa, jag vill hinna gymma & vara i stallet. Men det går inte att göra allt man vill :(

Fin blogg du har förresten & du är väldigt fin :D

Svar: Tack så mycket :)
ackelina.webblogg.se

2014-02-17 @ 00:15:26
URL: http://www.lowzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: