Semester yey!

Idag på jobbet var det 8 av 21 barn på avdelningen pga att det är sportlov och då bestämde jag mig för att ta ut lite semester :) Så onsdag till söndag är jag ledig och det känns som att det faktiskt behövs. På onsdag ska jag vara med Alex, torsdag blir det städa & fredag blir att ta det lugnt hela dagen. 
 
Så snart blir det kycklingwok, och ta det lugnt :) Imorgon kommer lönen + att jag ska till Sensation och fixa mina ögonfransar som jag böjer upp så jag ska se någonting. Ska försöka fixa fram före och efterbild så man ser någon skillnad :) 
 
Jag ber så mycket om ursäkt hur jag skriver och att jag använder en del fet och kursiv. Men det är för att texten ska se mer levande ut. Jag själv har svårt att läsa långa texter utan något udda :) 


Kommentarer
Postat av: Anita

Gott med wok :D

2014-02-24 @ 20:38:03
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Skönt med en långhelg :)

2014-02-25 @ 09:55:35
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: