Vet inte riktigt vad jag ska använda för rubrik.

Hejsan.
 
Det var ett tag sedan som jag var härinne och det har verkligen förändrats otroligt mycket på detta halvår. Nu behöver jag inte använda så mycket av mina htmlkunskaper längre. Tänk vad utvecklingen går framåt!
 
Jag vill så gärna börja blogga igen men jag känner att mitt liv är inte så intressant. Händer inte så mycket saker och någon nisch brukar inte fungera för jag håller mig oftast inte till den. Jag är lite inne på hälsa och träning, men jag är så okunnig om det. Min vikt har alltid varit ett problem för mig och jag försöker hålla mig på rätt spår. Lättare sagt en gjort! (Speciellt när ens pojkvän är största gottegrisen som finns).
Finns inte riktigt någon rutin i mitt liv just nu. Det är väldigt mycket en dag i taget. Har varit arbetslös sen i juli och eftersom min pojkvän jobbar lite huxflux blir det att man går efter när han är ledig. Min farfar gick bort sista augusti och jag är fortfarande i ett vakuum. Begravningen var för 2 veckor sedan och det känns väldigt konstigt. Han betydde så otroligt mycket för mig. Jag spenderade alla helger när jag var liten hos farmor och farfar. Även alla mina lov spenderas med dem tills jag blev ungefär 14 år. Jag älskade att vara med dem, jag hade inte så mycket kompisar eftersom jag vart mobbad och då blev det som en fristad hos farmor och farfar. Där var jag älskad och viktig. Jag var lycklig när jag var hos dem. Jag behövde aldrig tänka på skolan. Farmor höll mig sysselsatt med shoppning (även om det var hon som var mest för det) och bakning. Vi gjorde alltid massa saker hela tiden. Mina sommarlov spenderades med farfar på Öland i sommarstugan. Öland kommer alltid vara en del av mig. Farfar kommer alltid vara en del av mig. Han är min skyddsängel. Han har räddat mig från 3 trafikolyckor sedan han gick bort. Jag vill så gärna leva ett liv som jag vet att han ville att jag skulle göra. 
 
Det där blev djupt, det var inte riktigt meningen. Jag har inte riktigt pratat eller skrivit om honom så mycket. Jag försöker hålla det till mig själv. Jag vill vara stark.
 
- Jag har planer på att rusta upp bloggen. Jag vill ha den menyn jag har. Men vill kunna sätta annonser (bloggerfy) till vänster eller ovanför. Någon som kan hjälpa mig? Eftersom hela designen är så annorlunda nu så känner jag mig helt förvirrad.
 
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: